Fått jobb :)

Fick jobbet på Hagängsgården i sommar iaf andra perioden men det jag inte vet är när fredrik började sin semester måste prata med han när han kommer hem för tror jag skulle börja den 1e juni? Och då kanske inte har fått sin semester ännu och hur blir det då med Liam? Han måste ju ta ut pappadagr då! Sen ska ju Liam inskolas på dagis säkert under sommaren eftersom han börjar i Agusti humm då får Fredrik åka på det då ska gå 75% så är ju ledig några dagar iaf så kanske jag kan följa med också vill så gärna vara med på inskolningen liksom :) Men men det var skönt att jag fick jobbet iaf hehe..


Idag har jag och Johanna varit in och betalat resan så nu är det ur världen hehe :P Imorgon ska jag skjussa mamma o pappa till Harmånger för då ska dom åka båten haah mamma åker mkt båt hon samma båt hela tiden förut var det Birka nu är det Cinderella hehe.. Ne så då ska mormor komma hit och passa Liam o Alma det går nog bra eftersom det går så fort dit liksom hehe..

Ne nu ska jag snart kolla på frysna män söker kärlek :) Har alldrig sett det förut verkar spänande hehe säkert som bonde söker fru :P Och det är ju bra det! Liam och Alma sover dom så nu blir det till att pusta ut med en kopp kaffe :)

 Kram på er!

Kommentarer
Postat av: madde

va kul med jobb right? =)

2008-05-07 @ 20:14:18
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Anonym

den 18e juni menar jag

2008-05-08 @ 11:09:01
Postat av: Anna

men grattis! fan va kul att du fick jobb :)

2008-05-08 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0