Full rulle :P

Ikväll har det varit full rulle här haha Johanna har varit här vi såg på film som Älsklingen hade hyrt först nån dålig som jag inte ens minns namnet på också såg vi Saw 2 el vad det var men den var också dålig fasst jag såg inte så mkt eftersom Liam inte kunde sova och han fick komma upp men då hade Alma kissat på golvet i köket så han halkade idet och slog huvudet så han vart jätte lessen så det var bara att trösta och ducha av honom han har fortfarande ej sommnat :( Men iaf så hade jag ju bara 17 poäng kvar idag för jag åt av misstag 1 poäng för mkt igår så jag tänkte ahh ja hatar att äta ännu mindre men det har gått kanon bättre än förväntat har nyss ätit lite fil för bara 0,5 poäng :) Så ni förstår att jag hade det kvar tills nu haha rekord av mig såå glad att det går bättre nu :) Åt ostkrokar idag som jag mätte upp åt 8dl för 7 poäng ganske mkt men ändå jag hade ändå inte orkat ätit nå mat för dom poängen åt ju såå sen lunch idag så då åt jag det i stället till filmen :)

Hålller på att tvätta igen nu det var ju en som bokat tvättstugan kl 16 men ändrat till 14 så vi han ej klart :( Men det är bara 1 maskin med Liams jacka och lite kläder :) Är nog klart nu!

Ne måste kila nu fortfarande mkt kvar att göra fasst klockan är så mkt blir nog en sen kväll hehe..

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0