Hudik :)

Idag var vi in till Hudik en sväng och släppte in katterna på Stormyra sen åkte vi på dollar och handlade lite smågrejjer cd skiva åt liam rakhyvlar till mej och nå batterier sen såg jag dom hade jätte fina ryggsäckar för barn precis nån timme före sa jag ju åt syrran att lägga bud på en på tradera också vann jag den ahh typsikt men han ska vi en som fanns på dollars sen som dagis ryggsäck och ha denna från tradera när han åker till farmor o farfar tex hehe ja men man kan ju ha 2 eller hur? hehe.. Sen var vi på arbert o herbet o kikade sen på mc donald jag åt en chezzburage för 6,5 poäng usha mkt men fanns inte så mkt annat att välja på Liam åt happymeal för första gången haha han tyckte det var sådära gott tyckte mest om stripsen och äppelbitarna hehe men han sparade och tog hem och åt lite nu innan han gick och la sig :)


Nu ikväll var vi och åt lax hos mamma jag hade bara 6 poäng kvar så jag åt en laxbit för 4 poäng och en potatis till för 2 poäng så nu har man inge poäng kvar :( Men är inte så hungrig heller hehe.. Alma är sååå trött nu efter att ha lekt med Ragge haha sommnade på en gång..  Efterrätt var glass grädde hallon men jag åt bara hallon var väldigt sugen på glasss gräddglass med nå chokladflarn i men nej jag åt inte! :) Och jag är såå glad att helgen går så bra som den gör hoppas det fortsättter så hära bra! :) nu ska jag ner!! :D

Ne nu måste jag gå till Liam han vägrar sova! Sen blir det tv bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0