Inte nå mera krogen nu!

Nu ska jag inte gå på krogen på ett väldigt långt tag ingen som vill ha tid mej ändå!! Nu ska jag vara hemma med Liam :) Tråkigt bara att man inte ska kunna gå ut och ha det roligt dom få gångerna man gått ut :/ Ne krogen är bara till för Fredrik som jämmt får sitta hemma och vara barnvakt åt sin egen son humm ja så är det det ne nu ska jag gå och vara barnvakt åt min son Liam! För det är ju det man är tydligen! Hoppas ni läser detta våga ring själv till Fredrik nån jävla gång istället för att leka tuff när han inte är med!! BLÄÄÄÄ

Nån som vet hur man tar bort bloggen???? Va fan ska man med en sånn till?? Läsa min tråkiga blogg va????
har ändå ingen tid att sitta här nu måste sköta hemmet som absolut är det lättaste som måste finnas enligt karar usha ne ta hand om ett barn o en valp disk tvätt städ mm ne men det är väll alldrig jobbigt och att jag behöver sovmorgon varför behöver du det???? du gör väll inget om dagarna ahh men när fredrik passar och är hemma en gång då är han VÄRLDENS duktigaste ohh av synd det är om han då som måste vara hemma usha

Kommentarer
Postat av: madde

ta inte bort den :(
bloggar ska uppdateras visst, men hellre lite än inget alls ;)
annars finns det inställningar under konto

2008-05-18 @ 23:58:38
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0