Jävla våg

Usha får fnatt nu när man legat i och inte vägt sig på flera dagar så tror man verkligen att ja men nu har jag gått ner till iaf 55,9 men nej då till min stora förvåning så visade den mera än sist :( Antagligen är det bara idag det kan ju bero på mkt! Jag ska inte ge upp iaf men är så besviken bara att när man ligger i och verkligen är duktig och inte fuskar så går man upp haha men men kanske visar den anorlunda i morgon! (hoppas) Hinner nog gå ner till 55 innan båtresan iaf :D Känner mig smalare nu iaf vet inte varför men man märker att alla ben blir mera framträdande änn förut kanske det är för att jag börjat gjort situps igen så att man fåt mera muskler då för det väger ju mera än fet men ändå jaja vi får la se om någon dag :)

Imorgon måste jag skjussa farmor & handla igen jobbigt när dom inte har hemtjänst men men vad gör man inte.. Får ju en slant iaf också måste jag ändå på en bankomat och ta ut pengar eftersom mitt kort inte funkar på någon affär längre åste evrkligen in på baken och byta, Sen måste jag in till stan och leta byxor och köpa en masscara är helt utan usha!! Vet inte hur jag ska hinna med allting mamma ska ju in till stan idag men vi vet inte hur man flyttar över bilbarnstolen till hennes bil med alla snören och grejjer någon som vet? För då hade jag kunnat följa med och Alma kunde vara hos mormor en sväng men vet inte om hon ville ränna nå på stan utan tror hon bara skulle på öb aja vi får la se..


Nu lagar ja mat Liam sover han åt före mej för jag var inge hungrig är jag inte nu heller men ja vet att jag blir det snart om jag inte äter nå..

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0