Jobbig morgon!

Nu på morgonen har det varit fullt upp  fredrik hann inte slöppa ut Alma innan han åkte på jobbet så hon har gnällt hela tiden men trode han hade gjort det så jag steg inte upp men tillslut steg jag ju upp då för hon väckte Liam också så han vaknade då hade hon kissat o bajsat i alla rummen hur mkt som helst och jag får inte bort det heller hur mkt jag änn torkar det är som det har fassnat :( Ska städa sen kan jag lova! Sen gick vi ut på morgon promenaden var ute länge så hon skulle kissa men inte kissade hon inte det gjorde hon när hon kom in i köket en stor en pöl :/ Vet inte varför hon inte vill kissa ute vissa dagar går det hur bra som helst! Men det är bara att bita i hop det är ju väldigt jobbigt med en valp och med en 1åring i huset kan jag lova en riktig utmaning :P Först hi´ttar Alma på något bus sen gör Liam det haha. Först bajsar Alma på golvet sen bajsar Liam i blöjjan haha så det är liksom om varannat :P Men det är helt klart värt det tycker jag just nu ligger hon och sover men Liam var där precis och väckte henne så jag nu så nu gömmer hon sig bakom gardinen så hon ska få sova i fred hehe Liam leker med sitt cirkuståg och kastar det i golv haha full rulle!!


Går fortfarande bra med viktväktarna fasst det är ju bara min andra dag men endå det känns mer motiverat nu :)  Funderar på att beställa liite grejjer från deras hemsida www.viktvaktarna.se Typ choklad bars jag älskar choklad ju!! Det är mums det hehe..

Humm undra om man ska fara in och betala resan i morgon jag vet inte riktigt om Johanna kan då? Men Anna kommer idag med pengarna iaf :) Känns roligt att betala då får man det på papper att man ska åka liksom hehe.. Får se bara om jag klarar mitt mål nu då att gå ner till 55 tils den 14e Juni :D Trr ni jag klarar det? Ska bli såå roligt att Johanna också följer med oss denna gången hehe hon har alldrig varit med någongång :) Gud vad vi ska ha roligt!! LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!! :)


Har hört av svärföräldrarna att Liam fått dagis i Ström dom känner en som jobbar där :) Så det känns skönt att veta men man är ju inte säker ändå för vi har liksom inte fått nått besssked ännu men det kommer väll :) Har inte hört något om sommarjobbet jag sökt har ringt 3 gånger och frågat men har bara fått samma svar varje gång att dom inte är klar med semesteruppläggen :/ Jag sa nu sista gången att ni ringer väll när ni är klar då? Ja eller ¨å får du ringa igen fattar inte varför inte dom kan ringa och medela liksom om man fått jobbet eller inte? Jag tycker verkligen jag borde få jobba där eftersom jag vart där så mkt! Hoppas iaf på jobbet annars får jag söka på Ingsta i Rogsta där brukar det finnas :) Ska bli skönt att komma ut och jobba igen måste jag säga asså det ska väll inte bli roligt precis men liksom skönt att göra något annat fasst nu i sommar hade jag nog helst av allt varit hemma med familjen :) Men men det går ju inte :/ Alla måste ju göra rätt för sig!

Nee nu ska jag inte skriva nått mera nu ska jag passa på att kolla runt lite på internett medans små bebisarna sover bägge 2 hehe :) Kram på er!!image26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0