Kvällen

Humm nu är det redan kväll tycker jag nyss steg upp ja haha.. Fredrik kom hem med en tramptraktor till Liam idag som Liams faffan köpt hehe snacka om han vart gad och ville hjälpa till att bygga ihop den haha han älskar ju traktorer & lastbilar vet inte riktigt hur det blev så vi har liksom inte pratat så mkt om sånt ändå men han är jäääte intresserad iaf märks ju vem han är lik haha sin far uppidagen kommer nog att hänga i garaget sen med pappa & mecka haha :P Han blir ju skapligt glad när han får hälsa på pappas jobb på Huddig där det är fullt av traktorer han kutar ut och pekar på traktorena haha sötfis dom gör ju traktorer där huddig traktorer :) Skulle vara roligt om dom kunde tillverka leksaker asså typ småtraktorer som barn kan leka med det tror ja skulle uppskattas många barn som tycker om huddig traktorer det finns ju andra märken liksom men men vet att det finns en huddigschop på internett där man kan beställa huddig tröjor och annat men jag kommer inte in på sidan men Fredrik skulle prata med en som visste hur man gjorde :)

Idag har jag inte mått nå bra haft ont i magen mensvärk usha hatar det!!! Barför kan inte karar ha mens för?`Dom slipper allting ju!!!


Ne nu ska jag kika på tvn :)               image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0