Lördagsmorgon

Ja så var det Lördag då går såå fort nu veckorna :) Klockan är 8 och jag är vaken haha som alltid blir så när man har barn och valp haha :P Dricker lite morgon kaffe nu så gott så :D

Ikväll blir det crusing & krogen för min del ska ut med Johanna,Mahlin,Sara sen kanske man träffar Emma på stan också :) Vet inte om Fredrik ska på crusingen han med Får se men Liam skulle tycka det var roligt hehe synd att jag inte kan gå med dom också men han ska nog gå med sin morsa eftersom hans farsa är i Tyskland.. Men han var inte säker på om han ville åka in så får se..

Man skulle haft mera pengar bara 600kr är ju ingenting om man ska ha råd med mat och grejjer men ska inte köpa nått inne på krogen kanske nått billigt så man slipper gå med tom hand haha sen ska jag bara köpa 3 grejjer på systemet sen måste jag nog lägga ut åt Johanna också...


Nee nu ska jag kila ska klä på Liam sen lite senare ska vi på bolaget stess haha :P

Kommentarer
Postat av: madde

åh kanske ses ute då =)

2008-05-17 @ 16:22:00
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0