Okej?

Nu har dom flyttat bloggen också lr? Jag hänger inte med ja haha.. Men den är så densamma så.

Vi har nyss ätit Lunch jag åt någon äcklig viktväktar låda som var ny usha fisk den var inge god urk!! Värmde en barnmatsburk åt Liam :)

Idag har vi rastat både Alma o Ragge eftersom Ragge ät hos mormor medans mamma & pappa är i Sundsval, Jag vill också åka till Sundvsall någon dag men det måste man ha pengar för om man ska kunna handla nått iaf och det vill man ju. Har fortfarande inte fått nå besked på posten om jag fått min föräldrarpenning tror denna är den sissta månaden el om det är nästa tänk om jag inte får denna månad? Joo men usha det måste jag få annars har jag inge pengar att handla för på båten och det vore knasigt!! 

Nu ska jag dricka kaffe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0