Orolig?

Idag är det ju morsdag :) Jag har inte fått någonting ännu men det kommer väll hehe.. Har varit hos mormor syrran o hennes fam var där också och mamma mormor hade gjort tråta och bjöd på kakor men jag tog bara 1 kaka för 1,5 poäng så idag har jag mkt poäng kvar :)


Verkar som folk börjar fundera lite nu med vikten om det inte räcker snart mamma brukar inte säga sånt ju att jag väger för lite men både i går och idag sa hon att jag kunde äta en liten tårtbit iaf att jag har gått ner så bra och att det räcker nu honsa till och med idag att jag var smalare än syrran hon som är sååå smal men det vet jag att jag inte är jag tycker då inte det iaf haha.. Ne men förstår att särskilt mormor funderar ni vet gammlingar är ju ite så hära ja men ta en kaka till dom tror ju sånt är nyttigt nästan att man är lite rund och tjöck haha men det är ju lite så eller hur? Men jag  tänker fortsätta att gå ner iaf till 55 nu när du funkar bra kanske redan väger det nu om jag skulle väga mej brukar gå ner fort efter jag haft fuskarvecka ex så man vet alldrig haha :P Men det känns bra nu känns inte som jag vill gå och småäta längre känner liksom ingen hunger nu och det är bra :)


Nu ska vi göra bakpotatis med lite keso och skinka det ska bli gott faktiskt har ju inte ätit lunch idag haha vart så mkt idag på en gång man vaknade :)

Ha en bra Söndag

Kommentarer
Postat av: Emma

DUKTIG DU ÄR :) själv fuka jag lite igår... tror ja...

2008-05-25 @ 19:52:40
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0