Så kan det gå :O

Var till mormor en sväng nu ikväll och när vi gick dit så gick vi ut på baksidan och jag lämmnade grinden öppen vi har ju staket sen när vi kom hem släppte jag ut Alma så hon skulle kissa och jag satt mig vid datorn Liam stog och kollade i dörröppningen han går alldrig ut fasst dörren är öppen men nu skulle han promt ut hela tiden jag sa nej du stannar inne tillslut efter en halvtimme så försökte han fortfarande haha så jag tänkte att ne nu måste jag gå och kolla då såg jag att grinden var öppet och ja panik haha och ingen Alma i sikte haha men jag tog det lungt så jag ropade bara på henne så kom hon hehe så skönt att ha en lydig valp :) Tur att hon inte gick på vägen.. Hon kan ju vara lös hos mamma & pappa det är hon jämmt och hon har bara gått på vägen 1 gång men då tog pappa henne i nackskinnet sen dess har hon alldrig gått på vägen haha..

Fick min resväska idag som mamma köpte till mig för endast 99 kr så nöjd med färgen som var brun md mönster :) Men inge kläder var med ännu har bara fått lite av vad hon beställde men det dyker nog upp snart :) Hoppas jag får dom innan vi ska åka båt tänkte ha tunikan då med tights :) Hoppas jag kan ha den ara haha det vet man alldrig med käder man beställer haha. Är snart bara 2 veckor kvar innan det bär iväg och jag längtar så äta & dricka gott och festa hela natten utan att behöva tänka på vad klockan är haha :) Men sen gäller det att kliva upp idigt och äta frukostbuffen dagen efter den stänger kl 10 på morgonen DÅLIGT!! men men..

Jag är glad att det går så bra med vv som det gör vet att jag jämmt skriver det haha men jag är så glad!! :) Hade iaf gått ner mera nu bara 1 kilo kvar till 55 kan jag avslöja el lite mera men bara nått hekto brukar ju inte räka med hekto frut men har börjat med det nu :) 1 KILO HELT OTROLIGT KAN MAN TÄNKA SEJ? haha tyckte nyss det var 20 kilo kvar haha :) image40image41

Kommentarer
Postat av: Emma

DU är så duktig vännen :D Snart väger du 55kg innan du vet ordet av! :D HÄRLIIGT! Vill med att det ska gå lika bra för mig...

Duktig Alma är som lyder matte :)

SNYGG resväska...
Kul det ska bli att se dig i dina nya kläder du får sen med :D

2008-05-26 @ 23:14:49
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0