Segt internett

Det har varit segt sen jag starade det i morse :( Jobbigt!!! Men det funkar ju iaf :) Alma är ute just nu för hos kissade inne nyss då släppte jag ut henne men hon vill inte kissa ute :/för jämmt när vi varit ute och kommer in så kissar hon! Humm hoppas hon blir rumsren snart! Liam sitter i spjälsängen han var och rev ner prynadsaker och inte lyssnade så då får han sitta där en stund tills han lungnat ner sig tror han sommnade nu för han var såå trött! Han lyssnar ju inte på nej länre gör precis som han vill så då sätter jag han där om han inte lyssnar!

Vad ska man göra idag då? Ingenaning! Fredrik jobbar usha! Men bra me päningar haha.. Jag och Liam ska väll träna lite mera trix med Alma hon  kan redan sitt ligg o rulla :) hehe.. Men behöver träna mera på rulla! Ikväll ska vi väll till fredriks familj och  hälsa på hoppas det går bra med deras katter bara heeh.. Var till syrran i går och deras katt gillar inte hundar så hon vart inge glad på Alma haha..

Tråkigt väder idag usha regn :( Jag ät godis sugen!!!!! Bantar inte nu ska nog böra om på Måndag! Haha så säger jag jämt!

Ne nu ska jag släppa in Alma & kika till Liam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0