twister

image37Nu avnjuter jag en Twister glass för endast 1 poäng :) Gott det är hehe.. Liam avnjuter en cornetto jordgubb skulle gärna bytt men det är så många poäng i en sådan :/ Jag har inge poäng kvar nu.. Kom på att jag förut idag har ätit en lakris puck och Liam en Sandwhis haha många glassar idag men glass är väll inte så farligt inte för mig iaf om jag håller mig inom ramen för poäng och i en lakrispuck är det 4,5 poäng alla barn äter väll glass? Fasst 2 är kanske för mkt? Ähh barn får äta mkt glass tycker jag hehe..



Vad ska man göra ikväll? Jag vill ha pizza! Men har inge pengar & tur är väll det som sakt haha.. Får inte bort pizza tabkarna hur än jag gör någon son har bra tips?? haha



Nu ska jag kika på tvn


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gott med glass xD blev med sugen...

2008-05-15 @ 11:28:30
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0