Dåliga tider!

Inte roligt att lyssa på vad dom säger på tvn nu. :( Nu varslar dom 2 tusen personer inom bygg. :( Usha hur kommer det hära att sluta? Hur ska folk klara sig ekonomiskt nu.? Stämpla 1 år. Ja visst, Men sen då.? Då kommer alla att få gå på soc & det är ju inget man vill! Usha jag hoppas att vi slipper det. Skulle vara det sista jag gjorde innan gå dit nu! Vi har klarat oss bra! Men hur fan ska det gå med alla människor som blir uppsagda nu.? Dom måste ju fixa detta på nått vis! Är det bankerna son det sitter i el vad? Jag förstår inte detta riktigt Kan någon förklara.? Tänk vilken dröm det skulle vara om Huddig gick bra igen & dom sa att Fredrik fick ha kvar sin tjänst! Guud vad jag håller tummarna för det. Men det kommer nog tyvär inte att hända. Nu är det snart bara jag som kommer att jobba. Men det är ju ingen garanti heller! Men igentligen är alldrig ett fasst jobb en garanti heller. Det ser jag då nu! Tur igentligen att man jobbar inom vården! Där verkar det inte vara nå varsel. inte ännu iaf. & Vikarier behövs ju alltid! Fasst kanske inte lika många som det är nu. Man vet alldrig. Snart vill väll Komunen börja att spara ännu mera pengar! :( USHA!

Ikväll har jag stor städat! & Fixat lite mera med färgen nere vid köksbänkarna. Fick måla ända ner på golvet eftersom det ser ut som det är fläkar som är omolade, Men igentlien är det att det glipar mellan golven & bänkarna.. Men nu får det se ut som det gör även om det ser förjävlit ut! Tänk om man var händig & kunde fixa allting snyggt & riktigt gjort! Jag kan inte ens måla. SKANDAL! 

Nee nu ska jag ge Liam lite kvällsvälling. :) Mitt allt är han! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0