Gick bra idag!

Ja, Tur det :) Vart inte så dyrt som jag trode Skulle gå på lite över 3 tusen Vilket är jävligt dyrt ändå! Men ja trode det skulle kosta typ 20 el nått som det gjorde för Fredrik! Jag ska ta ett hål i taget Ska tebax 2a Dec. Usha laga är inge roligt Hatar ljudet av borren det får mig att rysa när jag tänker på ljudet!!

När jag skulle betala så vart det strömavbrott så jag fick sitta & vänta! Då såg jag en som ja har gått med på föräldrarkursen ) Jag visste inte att hon jobbade där. Men hon kännde ju inte igen mej. Jag är ju rätt så olik mig nu! Haha. Men iaf så tänkte jag undra hur det går för dom & kikade ner på magen & ser där en stor babymage!! AAA dom ska alltså skaffa syskon åt sin dotter som är lika gammal som våran Liam! Kan bara säga att jag vart stressad till tusen nu! Jag får panik! Vi vill också ha syskon nu till Liam! Men nu när det slutate så hära med Fredriks jobb så vet jag inte! Men & andra sidan så vet jag att han har lätt att få jobb bara det blir högkonjekur igen! & Det kan u bli imorgon redan Det är ändå inte för ekonomin jag oroar mig Utan för att det låter så illa att två som är arbetslös ska ha barn! Men många som har det ju! Vi har räknat ut att vi kommer att ha samma inkomster ändå Eftersom jag kommer ju att ha csn så då blir det samma. Men ändå!! Men jag blev lessen på nått vis när jag såg henne me stor mage! Ni kanske tycker att vadå? Varför känna sig stressad? Men jag vill inet vänta med syskon tills han blir för gammal! & Han fyller ju 2 år nu snart! :( Jaja bara att skaffa om vi vill ha igentligen! Men det känns inge tryggt som ni säkert förstår! Får se hur det slutar.

Min granne kom nyss med våran katt! Han frågade om det var våran Jag sa ja Jaha sa han ja ville bara veta om han hade någon ägare för han går in till mig jämmt inte för att det gör något utan jag brukar köpa kattmat åt honom för han är så mysig! AAA fyfan alla köper mat åt honom! Blir lite arg! Det är våran katt! INGEN ANNANS! Svårt att ha djur så hära nära grannarna! Iaf katter som ränner överallt. Men men...

Nee nu ska vi snart gå till Eva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0