Japp.

Blogga lite då. :) Sötnosen är på dagis. Så jag har passat på att storhandla såhära på morgonen. Varit ut med Ragge & Alma har jag också hunnit. Pluss tryckt i mig en godispåse. :(

Idag ska vi på Sebastians 1 års-kalas. Hoppas han blir nöjd med sin present. Vet inte om han redan har det. Humm.. Får byta annars då.

Fattar inte varför jag alldrig får nått svar från studievägledaren!? Jag måste veta vilka jag ska maila till om vilka böcker jag ska använda mig av ju! Vill börja nu så jag blir klar någongång. Nu blir det ju inget pluggande eftersom jag redan är klar med datan. Fick MVG på den föresten :D Inte illa! Det är mitt första MVG. Haha.. Hoppas jag kan fixa bra betyg i dom andra ämnena också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0