Målarfärg.

Jag har målat nedanför köksbänken ikväll. Blev vitt men det blev inte alls bra! Det var ju svart före så det tränger liksom igenom hur mkt jag än målar. :( & Jag tänker inte måla i morgon igen! För det förstå så ska jag jobba & för det andra så luktar det förjävligt av färgen! Trode nästan all fäg var luktfri nu. Så var det när vi målade vitt i förra lägenheten. Men guud vad det luktar mår illa & har världens huvudvärk nu! Har fönstret öppet på vädring men det blåser ju så förbannat så fönstret håller på att lossna. Har stängt dörren till Liams rum som är mittemot köket. Är det farligt med målarfärgslukt? Någon som vet! Har försökt googlat på det men internett bara krånglar & stängs ner. Msn funkar inte heller. :( Jaja hoppas på svar här då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0