Måndag.

Känns som helg eftersom jag är  ledig i morgon. :) Skönt efter en intensiv dag på jobbet! 

Ikväll har Johanna varit hit & vi kikade på film & Vräkte i oss götta!  Usha måste se över mina matvanor! :( Måste börja motionera! Finns alldrig tid! El ok, Jo det gör det väll ändå! Men njaa vet inte. Är så trött när jag kommer hem från jobbet. Fasst man piggnar nog till bara an får tumen ur arselet & går utanför dörren. :P

I morgon är det dagis för Liam. Jag är ledig. Synd att han inte kan vara hemma med mig då! Fasst på onsdag är vi lediga tillsammans  så då ska vi gå på Mini-Kul. Det var såå länge sen vi var dit & träffa alla. På Tordag ska jag till tandläkaren. :( Usha vill inte skriva om det!!

Snart är det 1a advent ju!! Dax för ljustakar & stjärnor! Fort det går alltså.

Nu tills lönen kommer in ska vi nog göra en tripp till Sundsvall & gå på Ikea. Måste inhandla lite grejjer. El lite igentligen väldigt mkt en det går nog inte min plånbok med på! :(

Nee nu känner jag att jag vill komma igång med pluggandet! Men det blev nått strul. Komvux hade ju inte registrerat mig Men nu är det fixat så nu har jag mailat till läraren om böckerna jag ska använda mig utav :)

Jag vill att det ska finnas en riktig lekpark här för barn. Det finns inte ens gungor här längre ju! :( Finns nå trä leksaks båtar & bilar här nere på kiosken. Men det är väll inte så kul? Joo också finns det en stooor gungbräda vid lägenhetsraderna längre bort. men dit vill man ju inte gå. Då står alla tanter i fönstret & glor! Nee det borde finnas en lekplats med gungor & ruchkana iaf. :)

Gofisen satt & käka mellis när jag kom för att hämta idag på dagis. Jag satt där i soffan bakom & väntade & tittade & Jag bara förundrades av hur stor han har blivit!! Han satt där med alla barnen & han pratade med kompisen brevid & svarade när kompisen frågade nått. Knepigt det känns då på nått vis. Han sitter där så duktigt & äter sin fil. tycker det var nyss man fick mata honom ju! Haha ja, Det går otroligt fort! Jag börjar bli stressad för syskon!! Vet att jag skrivir det allt för många gånger kanske. Men han blir ju snart 2 år!! Jag tycker 3 år är en bra ålder att få ett syskon. Men då är det ju snart dax att sätta fart verkstaden igen! Trode det inte skulle gå så himmla fort som det gjort ju! Gud vad härligt att få en liten till :) Det är ju så härligt med barn! & att liksom ha en egen liten familj. Haha ja sa precis till  Johanna att min sovmorgon är till kl 7 nu för tiden haha tänkt kl 7! Förut sov man till kl 14 på dagen! Usha vad tråkigt! Vad fan gjorde vi innan vi fick Liam?? Jag kan inte förstå vad tråkigt vi måsta haft det! Nee usha!! Liam är det bästa som har hänt oss! Är såå glad att jag skaffade honom! Allting känns så mkt lättare & bättre! Han finns ju alltid här & förgyller våra dagar. Det är så härligt! Livet hade INTE kunnat ha blivit bättre! Går inte att beskriva i ord hur mkt han betyder för oss. Iaf inte för er som inte har barn. Men ni märker väll när ni får egna. :) Ni som har fattar vad jag menar. Right? :)

Nee nu skriver jag för mkt igen! Haha.. Undra vad man ska göra nu? Fredrik är i garaget. Tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0