Recept på hur man gör barn :O

Humm idag när vi kom hem från Fredriks farmor så låg det ett recept på hur man gör barn på köksbordet! Jag känner inte igen stilen heller! Vi låser alldrig dörren heller haha.. Lite dumt kanske.. Men det var som ett recept på skämt fasst ja, Hur man gör barn haha..  Fatta inte vad det menades först men sen sa Fredrik att det var hur man gör ett barn haha. Vad tror ni?

Recept på bananbröd
2st Fasta Mjölk behållare
2st skrattande ögon
1st banan

1. se in i de skrattande ögonen.
2sära på det älsvarvade benen
3.kläm på det fasta mjölkbehållarna ömt tills den (ser inte vad det står) blandningen fruktat sig.

4.lägg i banane & för den fram & tillbaka tills den är smord

5.gratinera med äggvita & smaka väl

Brödet är klart när bananen mjuknat vätta beredningsbehållaren väl.

obs om brödet inte jäst flytta från stan!

Haha så står det!! Fattar inget.. Men det menas väll hur man gör barn antar jag haha jävla snusk!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

huvva... jag tycker det är läskigt... jag menar NÅGON gick in i er lägenhet fast inte ni var hemma och lämnade en lapp på erat köksbord... handskrivet om hur man gör barn! :O HALLÅ.. det är ju stört :S

2008-11-16 @ 16:01:08
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var nog Bosse H

2008-11-16 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0