Snö

Härligt med snö ute ju! Hoppas det kommer mera. Tycker det är tråkigt när det inte är snö för då är det så himmla mörkt ute! Snön lyser upp så mkt mera. & Hoppas det blir mkt på julafton också! Annars känns det inte som det är julafton ju! Jag skulle behöva ett par vinterskor! Jag har faktikt ett par men dom är inte så snygga! Ser ut som världens längsta skor fasst det är 37er. Humm?? Jaja, Får ta & köpa nya!

Nu väntar tandläkaren som sakt! Usha ja vill inte veta hur många hål jag har! Jag har bestämmt mig för att fixa 1 ltappad lagning den som ser värst ut! Som tur gör ingen ont iaf! Sen ska ja fixa ett hål på framtanden el den brevid. Måste vara ett hål för det är svart på den & det ser knepigt ut El det är inte svart heller utan det ser ut som den blivit tunnare & det är en bit som är borta! Jaja hoppas att dom inte säger att det inte går att rädda mina tänder så jag måste dra ut dom! Haha skulle inte förvåna mig om jag måste ha löständer redan. Jag tror faktiskt att iaf 1 tand inte kommer gå att rädda & det är den som ser värst ut Det är typ inget kvar på tanden. Jag ska fråga om jag måste betala för att fixa det, För det var trots allt deras fel! För dom hade ju lagt över lagningen till den andra tanden & när jag skulle köra med tandtråd så lossna hela skiten! & Så ska det väll ändå inte vara! Ska ju gå att använda tandtråd. Annars skulle dom sakt det till mig! Prata faktiskt med 2 st tandsköterskor som var på jobbet en dag & dom sa att jag har rätt att få den fixad kostnadsfri så länge jag inte väntar för länge med den & Tyvär har jag ju gjort det då! Men men vi får se vad dom säger Hoppas att jag får någon bra tandsköterska idag!

Nee usha nu ska ja fara ner på kisoken en sväng Det var inte öppet nyss när jag lämnat Liam.

Ha en bra dag! Ps: Skriv vilka ni är som läser! El lämna iaf en komentar! Inge roligt att blogga annars känns som ingen läser Kanske det inte är heller!

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag läser men det står aldrig nåt intressant

2008-11-20 @ 10:30:05
Postat av: emma

för mig stå det mkt intressant eftersom jag känner dig :) fortsätt blogga gumman.. jag gillar vardagliga bloggar... tråkigt med vissa bloggar som bara skriver om mode och dagens outfit.. man har väl ett liv oxå? =) så fortsätt blogga gumsan <3

2008-11-20 @ 12:56:46
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0