Vilka är ni som läser?

Ja, Som rubriken lyder så är jag väldigt nyfiken på vilka ni är som läser min blogg. Ser att det inte är så många vilket jag kan förstå. Min blogg är ju ganska tråkig lr hur? Men snälla skriv gärna vilka ni är! Är väll inte så svårt va? Vore jätte roligt att veta & skriv gärna om ni själva har någon blogg som jag kan läsa. :)

Jag sitter bara här vid dator & har ont i ryggen. Har så tråkigt! Liam har gått i säng. Dagis i morgon igen! Jag skulle väll ha plockat ihop för 3e gången idag. Men ja orkar inte just nu! Men snart så. Oj!! Klockan redan 21.10. Fort kvällen har gått ju!

Då är det verkligen da att röjja undan lite leksaker & papper som ligger överallt!

Go kväll på er!


Världens stiligaste kille som väntar på att få öppna julklappar förra julen. :)





Kommentarer
Postat av: emma

Jag läser ju ALLTID din blogg gumman :D har den i favoriter <3 kram

2008-11-20 @ 12:47:33
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jag läser din blogg :D /Johanna

2008-11-20 @ 13:28:11
Postat av: sanna

Hej sofie ! :) kul att du hade kikat in på min blogg. hoppas att allt är bra med dig, det var ju ett tag sen nu. Din grabb är ju iaf hur söt som helst! :) låter ju som en riktigt bra idé med syskon tycker jag, men ta det i eran takt, det är inte brottom jag har inte ens börjat :p ta hand om dig nu ! kramar.

2008-11-20 @ 20:03:07
URL: http://pieceofsanna.blogspot.com
Postat av: Madde

ja läser din blogg med :)

2008-11-20 @ 23:17:44
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0