Godmorgon!

Japp, Idag är det dax för skolfoto på dagis :) Tog inte på Liam så speciella kläder idag. En vanlig trja med igelkottar på & bruna byxor till :) Det får duga.
Vill jobba nu! Men inte så lätt alla gånger att tacka ja Domr inger kl 7 på morgonen & frågar om man kan börja NU? Liksom det funkar inte för mig eftersom Liam ska ju kliva upp & äta & åka till dagis. Det tar ju tid! Aja hoppas dom frågar om i morgon. Då kan ja förhoppningsvis. :)

Sen ska jag gå på en långpromenad med hunden. Om Liam får vara kvar på dagis nu då! Annars får det bli en liten kortare promenix med vagnen. Han är fortfarande lite snuvig el bara på morgonen men inte på kvällarna. Jaja får se vad dom säger! Sen ska jag på Konvux. Nu har jag iaf fått bättre förklarat hur A-kassan funkar när man pluggar. Man får ingen el då måste mna plugga 50% & söka nå specialgrejjs. Men det är ingen ide eftersom jag ska plugga på heltid snart. Men jag skulle förmodligen få ut för dom dagar jag varit arbetslös :) Hoppas! Hoppas man får jobba mkt i Nov då kan man köpa lite julklappar utan att gå under kanske haha. Snart jul ju! :) Längtar!

Om ca 2 veckor åker vi till Skara också. Ska bli roligt! Mest för att jag tror att vi inte hittar dit & jag vägrar köra på okända vägar! Haha.. Nee men vi ska hälsa på Fredriks syster & hennes karl & Liam kusin Neo. Det var så länge sen dom träffas nu så jag vet inte om dom ens minns varandra :( Man kan ju hoppas :D Det ska bli roligt att komma ut & göra något annat & se sig omkring lite. :) Vad kan man göra för skojj i Skara tro?

Tänkte lägga in lite bilder. Men hittar inte kamerasladden :( Ska leta den sen :)

Nu ska jag släppa in Alma som skäller åt allting som rör sig!

Byee..

Kommentarer
Postat av: emma.

Vad roligt med dagis kort :D



Vad kul att ni ska åka ner till Liams kusin xD

2008-10-21 @ 18:56:00
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0