Hej igen!

Nu är man färdig fixat för kvällen. Fattas bara en hårsnodd & ett hårspänne & lite annat fix med håret. Jag har ju ingen hårsnodd. Glömde min enda hos frissan igår :( Syrran ska ta med snodd & spänne åt mej :) Har nyss druckit en smirnoff ice gött. Jag har mina mörk mörk mörk blåa lincer på mig ikväll humm dom ser mera ut som svarta måste jag väll säga. Men men nu ska ja fan ha dom fasst det ser lite mysko ut!

Liam & Fredrik har åkt till gammelfarmor & käkar lammgryta :) Sen ska dom vidare till Stormyra till Fammo & Faffan :) Han tycker det är såå roligt att leka med sinn barbror Viktor haha gud vad dom busar :)

Usha min nos rinner :( Inte så roligt men ja har packat ner näsdroppar & halstabbleter iaf.

Nee nu ska ja hälla upp lite ostkrokar & chilinötter :)

Guuud va farmor ringer men ja tänker inte svarra har inte tid att skjussa dom & handla nu! Jag har ju druckigt! Alldrig får man ha en ledig kväll.. Aaaa..

Synd att du inte kunna följa med ut Johanna :( Typiskt att du skulle få feber!! Blää för att vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rinner din nos? Hahahaahha de gör min mää!!

2008-10-20 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0