Hemma igen :)

Kom precis hemnu. Tråkigt på Ams mötet kan jag lova usha! Träffade Sofie där också var ett tag sen så det var roligt :) Efter mötet så gick jag & Johanna på Hollywood där jag hade present kort. Köpte 3 tröjor & en kofta & ett par örhängen :) Så nu är man lite kläder rikare, Fattas bara nya jeans!

Fredrik & Liam är ute i stugan för att ta upp båtarna usha i detta väder!! Tur att britt är med så hon kan passa Liam medans Anders & Fredrik tar upp båtarna! Dom är säkert inne i stugan & myser! Riktigt Höstväder ute nu! Mysigt när man är inne men inte roligt att vara ute precis!

Ja, Vad ska man hitta på nu då? Fick Hem & Hyra idag på posten den tycker jag är bra att läsa! Står mkt om vad man har för rätt när man hyr bostad.

Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0