Home!

Har precis kommit hem från ett 11 timmars pass, Pust! Men det gick bra! På lång rasten stannade jag kvar med Teo som också hade deladtur idag. Vi gick på kaffe & mat stugan & åt buffe. Gott men guud vad mätt man blir haha. Vi gick vidare på affären brevid & kikade. Jag köpte 3 pack tröjor till Liam för bara 125kr, Teo hitta en fin ryggsäck. :) När vi var klar där gick jag på C-huset & fikade lite med dom. Sen kom Fredrik & Liam & hälsade på :) Gud vad jag saknar Liam när jag jobbar! Varje gång jag har haft delad tur har dom måsta kommit & hälsat på. Men det blir ju så eftersom jag åker när Liam sover & kommer hem när han sover Förutom idag då när det är tomma lägenheten när man kommer hem :( Dom är på Stormyra men jag hoppas att dom är påväg hemmåt nu iaf så Liam kommer isäng i ordentlig tid. Fasst det är ju helg så :)

Jag är godissugen så det heter duga! Men inget godis jag har. Blää!! Hoppas att Fredrik & Liam handlar hem lite :) Kan vara uppe ganska länge ikväll om jag orkar & vill eftersom jag inte börjar förens kl 15 i morgon. Skönt!

Fredrik kommer förmodligen att vara ledig i 1 veckan framöver, Minns inte när det var riktigt. Då ska vi kanske åka med Liam till Järvsözoo & kika lite. han älskar ju djur så det blir nog skojigt för honom & oss. :) Sen ska jag & Fredrik åka till Sundsvall också bara han & jag så vi får göra nått tillsammans. Kika på stan & i birsta kanske ta en bit mat vem vet. :)  Man måste ju se till så att man får tid för varandra & komma i från lite från vardagen även om det bara är till Sundsvall. Ibland måste man få  vara barnfri en dag också. Även om jag alltid saknar Liam när han inte är med & alltid ångrar att jag inte tog med mig honom haha. Nee men jag & Fredrik jobbar ju så olika nu så det är knappt vi träffas nått. Han jobbar dagar & jag för det  mesta kvällar så det blir ju att man inte träffas nått nästan :( Men det ska bli roligt att få komma ut & göra något bara för några timmar bara han & jag. Det behöver man :)

Nee nu blir det för långt inlägg ingen som orkar sitta & läsa så jag ska avrunda här! Bye bye på er..

Kommentarer
Postat av: emma

Roligt med lååånga inlägg ju :D

2008-10-12 @ 17:08:33
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Madde

ät godis gumman :) man ska leva också

2008-10-13 @ 22:04:57
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0