Magsjuka.

Liam har fått magsjuka :( Det började när vi skulle åka in till Hudik till Farmor & Farfar. Trode det var åksjuka först. Men han små kräktes när vi var framme också & ville ej ha någon mat. Men annars var han som vanligt Sen satt jag honom på köksbodet & efter en stund kräktes han en hel flod över hela mig! Innanför min tröja :( Stakkarn. Så det var bara att fara hem. & Inge nya kläder hade han el jag med mej så Liam fick ta en handuk runt om benen & utterkläderna på efter han badat. Men det gick bra ändå :) I morgon el inatt kommer säkert jag & Fredrik också spy :/ Smittas ju så fort magsjuka! Blää det är fan det värsta som finns att ha det! Men men.. Han blir hemma från dagis i morgon. Jag jobbar ju kväll börjar halv 12 så Fredrik måste jobba halvdag sen ta ut sjjukbarngrejjs.

Hoppas han är frisk tills vi ska till Skara nu då! 

Kommentarer
Postat av: emma.

uacha, vad jobbigt. stackars lilla Liam :( Hoppas ni har klarat er än så länge? Och att lillen är bra snart. Puss

2008-10-27 @ 10:48:48
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0