Ny dag.

Japp Måndag igen då. Fort denna helg gått! Liam är mkt bättre idag men har spytt mkt inatt så han får vara hemma från dagis idag. Jag började kl 14 idag hade kollat fel så Fredrik kommer hem tills dess & tar över. Och då är det min tur att dra in lite chash :P Idag har jag ringt till alla dessa ställen jag skulle ringa till som Ams,Csn,Kundtjänst tog väll 30 min att ringa usha denna telefonkö!

Usha känns inge bra att lägga ledigt Tordag,Fre,Lör,Sön :( Men men måste ju! På Tordag ska vi fixa lite grejjer på bilen eftersom vi ska åka så långt så ska vi lägga på vinterdäcken också. & Jag ska köpa en ryggsäck & en pyamas & lite smågrejjer som jag ska ha med mej :)

Guud vad jag har städat denna morgon! & Tvättat spykläder. & Sängkläderr. Blir nog att Fredrik får fortsätta tvätta när han kommer hem för det är så mkt tvätt nu.

Jaja nu orkar jag inte sitta här nå mera! Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0