Sjuk+utgång!

AAAA vad jag hatar att vara förkyld. Tycker jag är det hela tiden nu! Liam har feber också iaf inatt så han sov jättedåligt. Jag har som tur är inte feber :) Knepigt att Liam kan vara så pigg på dagarna. Kanske han bara har feber på nätterna? Humm aja knepigt det dära.

Ikväll blir det utgång iaf. Hoppas att det inte blir allt för kämpigt pga förkyldningen bara! :( Men kanske det blir bra om man får lite dricka i sig haha. Skulle väll vara wiskey då :P Imorgon kommer det nog göra ont i min hals iaf :( Men men det är smällar man får ta! Kommer väll folk hit redan vid  5 s jag ska ta & städa lite. Sen ducha & fixa håret.

Igår klippte jag & Thess oss syns inte så mkt men lite bättre fasson på det vart det kanske ändå! Får se när jag fixat till det lite :) Liam var också med när vi klippte oss. Han hjälpte till att sopa upp allt hår soom vart på golvet haha gofis! Idag klippte jag han hemma hos min mormor humm det gick ju inte bra eftersom han inte sitter still & ag ser inte hur jag klipper. Så det vart väldigt kort lugg igen! och ojämmt fan han som ska knäppa skolfoto på Tisdag :( Jaja inte så mkt att göra åt nu! Han är gullig ändå. Ser ut som Håkanbråkan! Sunes brorsa i dom filmerna haha :)

På Tidag blir det Konvux. Hoppas det går bra!

Nee nu ska ja kolla på repris av jukhuset :) Byee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0