Vad än jag ska köpa är det fel!!

Vare sig det är en volvo eller en audi eller en passat el en fiat så är det fel på just den sortens bilar!! Fyfan det är bara för att det är JAG som vill köpa en volvo! Enligt Fredrik så är det inte en volvo v40 utan det är en Reunå el hur fan det stavas! Haha jasså dom heter bara volvo för kul skull lr? Ne blir less idag sa han till mamma att ne jag tycker inte Sofie ska köpa en sån skit bil för det är ara skit bilar & då började tjataet på Mamma som alltid lyssnar på Fredrik & tror hpå honom!! Men Jag då? Är det någon anna är JAG som vill ha just en sån bil nej! Det är JAG!! Och inte Fredrik el mamma!! Man tappar lusten totallt!!!
Vad ska jag köpa för bil? Ne det kan ingen svara på utan jag ska ha skrot volvon kvar tycker dom!! Varför? Jag är väll inte värd nått annat än att köra en gammal 86a som det är fullt med rost på!! Men det är mina pengar!! Ne fyfan!! Men enligt VISSA så kommer jag ändå alldrig få ett lån! Så varför ens försöka? Unndra om man ska skita i allting känns ju änså inge roligt att gå på bamnken i morgon eftter som det är JAG som ska ta ett lån & jag får ju alldrig någonting! & om jag skulle få det skulle jag lyssna på vad Fredrik säger till slut & ge fan i att köpa någon bil!! När jag skulle köpa 740 så sa han ne det är bara skit bilar & dom fdra skit mkt bensin haha vem hade rätt jo faktiskt JAG!! den drar inte nå besin alls jag lovar det är inte ofta man ehöver tanka den! Så på så vis är den bra! Men jag vill ha en nyare nu FAN hade väll varit lite värre om jag hade köpte en sprittny bil men jag är fan inte kräsen av mej!! 97a ja menar hallå? Ska jag inte ens få köpa det? Ja vet skit i vad andra tycker men jag är en sån som tar åt mej ändå!! Dey är lika i vad jag än ska köpa jag LOVAR är det en mobil eller en pizza el vafan som helst så är det fel!!! Jaja skit samma!! Måsta skriva av mej lite som vanligt!

Ringde som sakt hemtjänsten idag & måste faktiskt tillägga en sak som handlar om det jag skrvit ovan det vart klagomål om det med jag lovar här går msn & vill jobba men då är det på fel ställe!! Låter inte det skojj?? Aja men iaf så verkade det bra det ja beskrev men dom tog ju helst in uskor men ja har ju iaf lite erfarenhet så hon skulle ringa min  chef idag så han ska lämna referense sen ska dom ringa mej inom en vecka :)

Kommentarer
Postat av: kalle

köp en moped bil

2008-09-02 @ 19:51:28
Postat av: Linda Wik

Hej Sofie, hrm knasigt att du inte får köpa någon nyare volvo.. =S

Fan Volvo är juh braá bilar det,

Jag tkr det iag :) Som sagt det är juh dina pengar så det är juh du själv som bestämmer vad du ska göra med dom!!

Stå på dig Sofie å köp vad tusan du vill.

Jag har juh också en kille som bara klagar på vad jag köper osv, men va fan det är juh mina pengar så jag måste väl få bestämma va jag ska göra med dom och inte, han (Jon) gör juh det med sina pengar. Så jag säger till dig ännu en gång.. STÅ PÅ DIG!! =D

Köp en bil om du vill :P

2008-09-03 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0