Färgar håret

Japp, nu sitter jag äntligen med lite färg i håret. Känns som evigheter sen jag färgade håret nu & det har sett hemskt & tråkigt ut. Nu ska det bli lite liv i det igen. Det blir den vanliga färgen. Brun fasst den ser mera ut som svart första dagarna. Jag som har het slut på min fandation :( Kommer se ut som ett lik. Snart blir det nytt solarie på jobbet det ska jag prova. Att bero på jobb så ska jag även jobba idag. Härligt! & på Torsdag. Så skönt när man får mkt jobb. Fasst jobbigt när man inte hinner träffa Liam något :( Men jag ska hämta honom på dagis idag så då kan vi träffas :) Sen är jag säkert ledig i morgon så vi kan gå på Mini-Kul. Men får jag jobb så är det bara att tacka JA. Därföfr jag alltid säger till honom att om mamma inte jobba så kan vi göra det & det. Fasst han kanske inte förstår. Kanske Fredrik kan följa med honom annars så han får gå på det. Men änn så länge är även jag ledig så. Emma? Ska du gå också?

Bara 12 dagar kvar nu :) Vi längtar. Men det är så fruktansvärt mkt som ska göras. Teckna el bolag tex & vilket är bäst/billigaste? Det beror ju på vad man bor i för typ av hus verkade det som. Sen är det adressändringen som ska skickas in. & vi måste fixa släp. & jag skulle ha plugga en massa men jag hinner ju inget! Men inget att göra åt. Jag ska försöka klämma in en tid då jag an plugga! Kanske jag hinner göra en uppgift idag? Fasst jag måste gå ut & gå också..  Har börjat med det nu igen att jag måste ut & gå varje dag nu. Jag har gått upp i vikt så mkt nu. Till & med Fredrik ser det & säger det. Han brukar inte våga säga det haha. Det är ju mest på magen kan jag säga! Alla kläder som jag hade när jag var som smalast sitter halvägs på magen nu usha! Ser ut som en tor jäkla ölmage.

Nee, nu ska jag hitta på nått anat.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag ska på mini-Kul imorgon, längtar! :) Så mysigt att träffa alla barnen och sitta ochs junga och leka... Och jag hoppas även du kommer så vi kan ses, så sällan vi ser till å ses ju! ;) kram

2009-04-07 @ 10:30:30
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0