Fyfan

Ja det är det rätta ordet! Det är så fruktansvärt jobbigt att packa allting själv. Nu har jag tagit hela Liams rum & en gaderob. Har inge mera sopsäckar el kartonger så jag har ingen aning om vart jag ska lägga allting. Fredrik har mitt kort med sig till stan idag så jag kan inte köpa några heller :( Alma går runt & piper & gnällar & springer ivägenm hela tiden fasst hon varit ute & gått. Liam river upp det jag packar ner osv. Sen är det en massa saker som ska göras mellan packningen också. Göra mat tex,byta blöjja,ut med Alma. Önskar att man var 2st som kunde hjälpas åt. Jag har snart packat ner allting själv!& torkat ur alla skåp mm. Snart ska jag putsa alla fönster & ta ännu mera skåp. Sen är det även andra saker som jag går & tänker på & det är att jag måste plugga,jobba för att få en hyffsad lön,säga upp elen,teckna ny el,ringa & fråga om vi får låna hästtransporten i från Finflo,fixa till bilen innan besiktningen,besikta bilen,Fredrik måste fixa sin nya bil så vi har en bil med dragkrok på när vi flyttar. Jaa, det är tusen andra saker också! Jag kommer snart att gå in i väggen känns det som. Hur ska jag hinna allt detta? Allting måste ju göras också. Ja, jag gör det jag hinner, resten får gå åt skogen helt enkelt!

Vad skönt det var att sätta sig ner en stund & skriva av sig lite Ta en kopp kaffe. Liam vilar lite men vaknar nog snart igen. Skulle verkligen ha varit på kiosken men hur ska man kunna handla då man inte har något kort hemma!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0