God kväll

Idag har vi varit ute & fixat & donat hela dagen. Liam & jag har staplat ved medans Fredrik sågat i bitar & klyvit. Liam lastade alla ved pinnar i sin traktor kärra så det var bara att åka & lasta av sen :) Har varit varmt idag! Känns som sommaren är här redan. Hoppas att det INTE blir bakslag igen & det kommer snö. Skulle inte förvåna mig iaf. Jag har krattat nästan hela gården. Under alla bärbuskar & äppelträn. Liam blev så arg på slutet för att inte han fick leka med krattan, har var väldigt trött då! Han sov ingen middag idag så kan bero på det haha. Han blev så ilsken så Fredrik fick bära in honom & lägga honom i sängen, slockna på 3 sek! Rekord tror jag. Hann inte ens hämta hans napp förens han hade somnat. Lilla vännen <3
Johanna kom hit & hälsade på & vi fick en inflyttningspresent, tack! Leila bakar, velat haft den lääänge! Är så bra recept, inget krångel lix. Jag vill göra Cuppcakes nu! Dom ser ljuvliga ut :)

I morgon ska vi ju på Folkan här i Stocka, äta 3 rätters. Liam ska sova borta :( Vi blir nog inte länge där nere. Men han ville sova hos farmor & farfar sa han. Jag HATAR att sova när inte Liam är hemma! Men jag vill inte hindra honom heller, storkillen! Han pratar & pratar mer & mer för varje dag. Det är så roligt att se hur han växer. Han  är ingen bebis längre,bara att konstatera det. Men jag är en hönsmamma & det är att konstatera det med ;P Känns så tomt & tyst när han inte är hemma. Saknar honom när han sover borta ju :( Min lillfis. Snart ska han få fint rumm iaf. Hoppas att han blir nöjd & glá. är rätt så mörkt inne på hans rumm,även på dagarna. Altanen är ju precis utanför med tak på så det skymmer så mkt ljus. Men kanske det blir bättre av att måla taket vitt? Han vill inte nå gärna vara ensam där inne & leka som han gjorde när vi bodde i lghn. Han vill att man är därinne & leker annars plockar han ut massa leksaker & sitter i köket & leker istället. Hoppas det blir bätte sen. Vill att han ska trivas i sitt rumm ju.

Inte har jag pluggat något heller :( Känns som evigheter sen vilket det även var! Måste verkligen ta tag i det men jag bara skjuter upp det. Vem vill sitta inne vid datorn i flera timmar när solen lyser utanför? Inte så lockande precis. Men jag bara MÅSTE ta tag i det nu. Vill bli klar & inte halka efter. Vore dumt & otroligt onödigt! Nee, i morgon MÅSTE jag försöka! Men hur ska jag ha tid? Vart tar all tid vägen? Som bortblåst.

Nu ska jag kika runt lite, ha en bra kväll! Bye..

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilken underbar dag ni haft :) jag minns hur det ser ut där hos Per... så jag förstår vilket rum du menar som är Liams... Det kommer nog bli superfint där då ni gjort om :) Hoppas allt är bra med mer. Vi vill ju med hälsa på snart! :D Kram

2009-04-26 @ 09:04:12
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0