Godis i överflöd!

Gud vad Liam har fått påskägg & pengar! Både idag & igår. Blir mera också. Vi har också fått en påskpresent & det var tusen kr av mamma & pappa :) Ska jag lägga undan till golv. Idag har vi gått förbi huset & dom är i full gång att bära ut sakerna. Bara 9dagar kvar nu & det hoppas vi går fort så vi få börja flytta in & få ordning. mäta golv & väggar & fara iväg & köpa tapeter. Yhee! Måste fia mera lådor också! Vill så gärna packa nu men det går ju inte! Funderar om jag ska fara på jobbet & hämta några stycken nu? Mamma jobbar så hon skulle väll ta hem 1 låda el 2 men vi behöver 10st till. Mamma slutar sent ikväll & då orkar man ju inte packa.

Igår följde jag med & käka påskmat ändå! Kännde att jag inte kunde stå emot allt godis ändå så. Fan vad jag har ätit :( Men är så jäkla less på allt godis nu! Men det behövs ätas upp tills på Måndag då jag INTE ska äta nått mera godis.
Jag vill gå ut ikväll. Men ingen som ska ut & jag har nog inte råd! Vad ska ni göa ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du att du vill gå ut? jag har frågat dig flera gånger

2009-04-10 @ 17:59:15
Postat av: sofie

Vem? Jag vill gå ut men har nog inte råd & isånafall vill jag gå ut ikväll

2009-04-10 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0