Godmorgon.

Idag är det alltså flyttdagen Tycker veckan har gått otroligt sakta på nått vis. & det har varit en hemsk vecka på många sätt & vis :( Usha, det ska alltid bli nå tok! Men det går vi inte in på här. Igår jobbade jag som sagt & det gick väll bra. Har även jobb framöver vilket också är bra. Fick mitt sommarschema i sommar :) Var lite intensift men BRA. Kommer att kunna ha en lite minisemester ändå i Juni. Fasst vet inte vad vi ska hitta på då. Ingen utlandsemester precis men bara någon kort litet tur till Furuvik el något Liam skulle nog tycka det var roligt :) Åka karusell & titta på djuren.

Nu kom det in ett filmonster hit till mig,läskigt! Fasst jag tror att det var Liam men är osäker :P Gopojken nr1. Idag ska han vara hos mormor medans vi bär kartonger. Vi ska inte sova i huset inatt sängarna ska få stå kvar här tills i morgon. Fredrik ska ju bort vid kl 02 inatt & hämta mamma & pappa i Hudik & jag tänker inte sova själv! Jga är så mörkrädd så det finns inte & värre har det blivit nu kan jag ju säga! Inatt var det inte roligt.. :( Men men vad ska man göra lix?

Mmm,gott med kaffe :) Fredrik kom precis in med en kopp..

Nee, ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Roligt med furuvik! :) Synd att du inte hade minisemester i juli istället! ;)



Förstår om du/ni haft en jobbig vecka! ;/ men nu får ni äntligen flytta.. till hus! :D Förstår om du inte vill sova ensam i hsuet första natten, uscha, skulle itne jag heller vilja... Hoppas flytten ska gå bra! :)



Kram

2009-04-18 @ 10:50:00
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Madde

hoppas det går bra med att flytta :)

2009-04-18 @ 11:02:27
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0