Godmorgon,godmorgon....

Tidig morgon igen. Var uppe vid kl 05. Ska fara & jobba kortdag idag,skönt! Sen ska jag hem & påska lite med Liam. Han ska vara påskärring idag på dagis. När han kommer hem ska han äta lite mellis sen ska han gå till mormor/morfar & gammelmormor & tigga lite påskgodis :) Sen hinner han inte så mkt mera för då ska han iväg till stan till Fredriks farmor & äta påskmat. Jag står över eftersom jag har börjat med vv igen & det går riktigt bra! Vill inte flrstöra det ju :( Sen hinner jag inte heller. mkt som måste göra nu alltså! Han skulle väll ha åkt till gammelfarmor/farfar här i Stocka också men han hinner inte idag tror jag. Dom ville så gärna ha kort på Liam. Ska ge dom ett av dagiskorten. Han kanske kan åka dit & påska lite i kväll om han orkar.

Igår var vi på Mini-kul, träffade Emmma & oj,oj,oj vad magen växt! Gud vad fort det går nu alltså. Snart så är han/hon ute :) När vi kom hem ifrån Mini-kul så käkade Liam lite lunch sen satt han sig & gjorde påskort som han ska ge bort i morgon :D Usha! Ser ut att regna ute nu & inte varmt är det heller. Jag tycker det ska vara sol & varmt under påsken ju.
Blev även en lång promenad igår med Johanna :) Härligt att komma ut & röra på sig igen! Tänk förut då vi gick runt Ström flera ggi veckan! & vad ont i foten jag fick. Senan lix haha. Varför slutade man? När man väl kommer i gång med sina promenader går det ju så himmla bra. Jaja,får försöka att hålla på det nu då. Lite jobbigt att gå med Alma bara! Hon sliter & drar så man flyger som en jävla vante & varje gång drar hon sönder ett koppel! Nu har jag inge koppel kvar :(

Nu vaknar Liam. Redan? Hehe. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0