Helt slut!

Shit vad slut jag är nu! Jag har ju börjat att måla i Liams rumm. Vi hade bara en bra pensel så jag har målat det mesta, en minipensel! Målat hela taket med den. Sen har jag målat 2väggar med en miniroller, vilken tid det tar! Trodde alldrig det skulle vara så hära jobbigt :( Fyfan rent ut sagt! Har ont överallt i kroppen. Ont i nacken eftersom man måste kolla upp hela tiden när man målar taket. Ont i ryggen & benen. nu mår jag illa & är skit trött. Jag är en sånn som vill få allting klart på engång, inte bra! Nu känner jag verkligen hur kroppen säger ifrån. Nu ska Fredrik få måla lite, han säger att han inte kan måla så bra. Jag kankse är mera nogrann när jag målar. Men vitt blir det iaf! Jag längtar så mkt tills rummet är klart. Tapeter är uppsatt & golvet är lagt, tänk vad skönt! Känns som en evighet dit Hinner inte göra så mkt i helgen heller för då ska jag jobba. Men vilka tider vet jag inte för Bem hade glömt att lägga in turerna tror jag :( Vet att det var en delad tur iaf. Men om det var på Lördag el Söndag har jag ingen aning om. måste ringa i morgon. Bra med lite jobb iaf. Synd att jag inte fått ihop mera timmar denna månad, alldrig haft så lite :( Hoppas att man klarar sig ändå. Gäller att snåla då!  Var igentligen medningen att jag & Johanna skulle fara till Sundsvall & gå på Ikea i morgon. Men jag orkar fan inte :( Men samtidigt vill jag komma iväg & köpa bordet någongång. Men vi kunde ta det nästa vecka också :) Hoppas Anna följer med också. Syrran ville också följa med. Vi får se vilka det blir som åker dit.

I morgon ska jag iaf gå på Mini-kul. Det är ju avslutning i morgon så läre väll gå på det även fasst jag är helt slut. Emma? Ska du dit? Haha idag när vi satt & fika kvällsfika så sa Liam helt plötsligt: Emma stormage, haha! Gud vad jag skrattade. bara helt utan förvarning sådära. vet inte om han såg bilder när jag kollade i hennes blogg idag el om han kommer i håg det från Mini-Kul. Gullungen har koll på allting han. Han har varit med mig idag när jag målat, inge problem alls! Han satt & lekte bara, rörde inte målarfärgen. Fasst på något knepigt vis så hade han målarfärg på sig ändå? Det har jag med! Ihåret,kläderna,ögat,över hela kroppen! Usha! Känner inte att jag vill hoppa på nästa prochekt(sovrumm) Blää för att måla! Men det blir ju fint. Fasst jag tycker det blev lite flammigt i taket. är som inte fäger ville fassna på vissa ställen? Även fasst taket är matt lix, knepigt! Ska knäppa lite kort sen & lägga ut här. Synd att min kamera är så dålig! Blir bara dåliga bilder :( Kanske Johanna kan komma hit med sin kamera & knäppa, hennes är bra! Jag vill ocks ha en sånn. Ljusa & fina bilder.

Usha! Idag var vi till lägenheten. Är mkt att göra där. Vi måste fixa med hantaget på köksluckorna som inte går att skruva fasst även med andra skruvar. Går bara inte! Jag vill bara vara klar nu & lämna nycklarna! Fasst det ska vi ju snart göra 6 då måste allting vara klart. Hur ska man hinna allting?

Nee, nu ska jag gå ner & kika om Fredrik börjat måla.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad duktig du är som målat så mkt själv och med små penslar/roller dessutom!!!! :p jag gruvar mig alltid för att måla tak.. Vi har två furutak här hemma som jag vill måla vita med gruvar mig nå fruktansvärt...



Haha, vad gullig Liam är.. Ska bli roligt att få träffa er idag!!! :) Kram

2009-04-29 @ 09:01:30
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0