I stan

Idag följde jag & Liam med mamma & mormor till stan & hälsade på mormors syster Evy & hennes gubbe Malte. Åt mat & fikade gott. Nu är vi hemma igen& dagen har gått så otroligt fort! Nu är det väll da för middag snart men vad ska man göra? Varken jag el Liam är hungrig. Vi har redan ätit 2gg idag. Kanske räcker om man äter nå kvällsfika lite senare i stället, el nu. Får höra vad Liam säger. Han står just nu i köket & leker med vatten. Att det ska vara så roligt haha. Han blir så tokig när jag tar bort honom därifrån så ojoj. En sak är jag lite sugen på faktiskt & det är tacos,vore gött! Tror Johanna ska komma sen så kan ju höra om hon vill äta här.

Var in en sväng på Dollar idag också. Fick gardiner av mamma. Jag köpte 2st orkiidé vistar & en stor glasvas. Godisburk till ikväll (fasst den är snart slut) Leksak till Liam & pressent till Neo.Minns inte om det blev något mera,tror inte det. Har inte päningar att handla för igentligen. Men varje gång man går in på en affär så är det svårt att komma ut tomhänt. Bra att jag fick gardiner ju. Behövs många nu när vi får mera fönster. Kanske borde köpa mera gardinstänger också. Det har jag inte tänk på. Blir lite stressad ska jag säga er! Så mkt vi behöver nu. Som grind för trappen så inte Limpan rammlar ner. Han älskar att springa i trappor. Hur ska det gå när han bor i ett hus med trappor.

Nee, nu blir det att byta blöjja på Limpan känner jag på lång väg haha. Han kom nyss & tiggde godis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0