Ny kammad hund

Jag har fått ganska mkt gjort här på morgonsidan. Gjort klart nästan alla diagnosiska test på medicin. Varut ute med Alma & kastat pinnar i skogen & kammat henne. Shit, blev som en stor pälsmössa på baken så mkt hår hade hon som måsta bort. Inte undra på att det ser ut som hej kom & hjälp mig här hemma på golven jämmt. Man måste dammsuga varje dag nu mera. & det värsta är att hennes underhår som hon löser är grått så det blir som stora dammtussar. folk tror väll att man inte damsugit sen vi flyttade hit haha.

Så, vad ska man göra resten av dagen? Plugga lite mera ringa Fortum som Fredrik gör just nu men det funkar inte. Sen ska jag väll packa lite mera tror jag. & hämta lillskrutten på dagis. Nu kom vi fram på Fortum iaf :) Hoppas det inte blir något krångel. Nu ringde mamma hon ska köpa skor åt Liam men svårt med storlek.

Haha idag när jag var in på kisoken & stog & kikade så skymmtade jag en person jag tyckte jag kännde igen på framsidan i Ht haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

vadå? xD vad var det på HT idag? xD

2009-04-14 @ 11:22:46
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: suss

ja ni höll ju er inte framme annars hade ni kommit med också

2009-04-14 @ 13:27:41
Postat av: sofie

Jag var ju med på sifdan inne i tidningen

2009-04-14 @ 16:03:42
Postat av: suss

nä du dansade ju inte

2009-04-14 @ 18:56:27
Postat av: sofie

Joo jag & anna dansade hela tiden ju

2009-04-15 @ 10:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0