paus i packandet

Idag har jag fått mkt gjort med hjälp av mamma & mormor. Har packat & rensat ut nästan hela köket nu. Några skåp som är kvar & vi kan ju inte slänga enr allting eftersom vissa saker använder man ju dagligen. Tavlor har jag också packat ner. Nästan så det ekar här nu. Nu måste vi fia flera flyttlådor. Det är så mkt saker som man samlat på sig under åren,ändå har jag slängt & lämnat på loppisen på jobbet! Är som det alldrig tar slut med skrot. Mamma & mormor är på kiosken nu. Liam skulle få en glass efetrsom har varit så duktig idag när vi packat. Han har suttit & lekt med lego & varit med sin gammelmormor & ätit chips. Han är lite fundersam varför vi tar ner alla saker tror jag. Även djuren är oroliga. Men det är jobbigt också när det knappt går att ta sig någon vart just nu här inne,flyttlådor överallt just nu. Men det blir ju så. Inget att göra något åt. Snart är det da att bära ut allting på ett släp & köra den korta vägen till huset :) Längtar! Fasst samtidigt är man lite orolig. Mkt lix man tänker på också. Mera som ska göras än om man bor i lägenhet. Klippa gräset,skotta,elda mm. Sen hoppas jag verkligen att vi trivs där,vill inte flytta igen. & bara att hoppas på att vi får ta ett lån sen när kontraktet gått ut. iof är det om 4år men ändå. Jag är en sån som vill veta hur allting blir i framtiden. Men får se då. Jag är ju mest rädd att han säljer det till någon annan när vårat kontrakt gått ut lix & vi måste tebax till lägenhet för det vill jag evrkligen INTE! Men jag tycker att om 4år så borde iaf Fredrik fått ett nytt jobb igen. & jag hoppas såklart att jag är utbildad uska & har fasst jobb! Finns inte så mkt annat man kan göra så  länge än att gå som timmis & plugga dom ämnen som finns att plugga lix. Hoppas verkligen att det blir bra med jobb & att den svåra tiden är ur världen om 4år. Men som sagt det är några år dit ;) Men alla vet väll hur fort åren går,right?

Nu är det Liams favvo låt på radion Pinks låt. vet inte vad den heter men den dom nynnar na,na,na,na,na på. Han sjuger jämmt med när han hör den. Gofis! Nu vill han ha vatten så bäst han får det annars blir det livat haha. Ska fortsätta packa sedan om jag hittar någon mera låda. Tänk att jag packat allting själv. El nu har jag ju fått hjälp av mamma & mormor som sagt men annars är det helt själv! Fredrik har inte gjort ett endaste dugg tyvär :( Ha har det lyxigt han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0