Spikat

Nu vet vi vilket datum vi får nycklarna till huset. Blir den 19e :) Härligt! Det är inte långt kvar till dess inte. Fasst tror det inte var många som kunde jhälpa till då. El var det då alla kunde?Aja,ordnar sig väll. ÅÅ,synd att vi inte fick en bra lön denna månad så vi kunde åka på Ikea. Blir nog inge av med det nu :( Men det kommer flera dagar med kanske bättre löner :) Nu ska vi nog först fokusera på tepeterna som vi lagt undan till. Vårat sovrumm får nog vänta tills i sommar. Har inte råd att göra om det före lix. Men i sommar då jag jobbar rätt så mkt så kan jag köpa tapeter & golv. Tur att vi har lagt undan tills Liams rum :)

Fredrik är på Ams nu & jag sitter här. Liam är jätte  sur eftersom jag inte kan bygga lego med honom just nu! Haha. Får sätta mig brevid honom efter jag är klar här vi datan. Sen kl 15 ska jag fara & jobba igen. Hoppas jag får jobba i helgen också. det behövs! Även fasst jag vill vara hemma med Liam också. Men jag måste ta allting jag får nu. Träffar ju Liam ändå ju :) Ringer till honom när jag jobbar kväll också & säger godnatt. Han är så rolig att prata i telefonen med :) Mitt <3

Nee nu ska jag läsa lite favvobloggar sen leka med Liam.  Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0