Avslöjad

Ja,det går väll inte att hålla det hemligt längre,vi väntar barn igen! Folk börjar märka (redan) på magen & idag frågade Fredriks mamma om vi väntade barn igen,hon hade hört det på hennes jobb haha. Var av ett misstag en frågade,dom trode hom redan visste. Kommer fram så fort om man berättar för någon men var ändå dax att vi berättade det kankse? Vet inte riktigt vilken vecka jag är i pga att jag inte hade någon aning om att jag var gravid igen,fick ju inte tebax mensen & trode inte att man kunde bli gravid igen så fort efter ett mf men ack så fel jag hade! Blev lite chokade eftersom vi hade tänkt vänta iaf till Hösten med att bli gravid igen efter missfallet men vi är förståss jätte glada :) Men klart man är orolig :( Vill inte få ett till missfall! Vi kan säga att jag är i v 12 nu snart 13 men är säkert mindre gången. När vi var hos barnmorskan så körde vi på en uträkning som kan stämma men vi får veta säkert på Ul som bli i September. Vi ska snart till barnmorskan igen den 11e men måste ändra tiden eftersom jag jobbar då. Vill inte ta ut allting i förskott & glädjas som jag kunde göra med Liam i magen. Nu när man vet hur vanliga misfall är. Men förhoppningsvis så blir det bättre denna gången & jag har ju gått över dom mest "kritiska" veckorna nu så lite bättre känns det ju. Jag har inte mått så bra om jag säger så. Mått illa,trött som ja,ja vet inte vad! Helt orkeslös. Lagt mig kl 7 på kvällarna. Jag har varit så glad för jag har lyckas hållt mig från att spy men nu ikväll när vi stog ute med Fredriks familj så var jag tvungen att gå in & spy,blä! Men atar att det börjar avta nu snart :) Brukar börja avta i v 11 står det i boken vi fick på mvc. Liam vet om att han ska få syskon. kanske dumt att berätta så tidigt! Han visste ju sist också & då måsta vi ju berätta att bebisen hade flyttat ut. Han gick & sa då hela tiden att ny bebis snart? Så vi berättade för honom så han skulle bli glad igen :)
Ja, nu vet ni det iaf. Längtar tills ul nu då & funderar även på att åka till mammamia ul i Sthlm & göra 3D ul,skulle vara så roligt att göra det! Ganska dyrt men det måste det vara värt ju? Vi ska även kolla könet denna gången :) Men som sagt jag vill inte glädjas allt för mkt redan,kommer jag nog inte kunna göra förens barnet är ute denna gången :/ Var lättare med 1a graviditeten på något vis. Jaja,vi hoppas på det bästa & ni får gärna hålla tummarna & tårna ;) 
Känns knepigt att gå upp i vikt så mkt också när man gick ner så mkt,har gått upp hur mkt som helst på jätte kort tid & magen är jätte stor,antar att det syns mera 2a graviditeten? För det syns verkigen nu! Var ju en på jobbet som frågade om jag var gravid så det måste VERKLIGEN synas haha. Jaja nog pratat om det,nu vet ni om det iaf!

Natten som var sov Johanna,Tibbe & Neo över hos oss. Vi grillade & kikade på film. Liam ville att Neo skulle sova här inatt också sa han innan han la sig :) Gofisen min! Vi har även varit & kört Gocart idag. Jag & Johanna körde inte då men Fredrik,Tibbe,Viktor körde. Liam & Neo hejjade på :)
Blev inget Sundsvall i morgon. Johanna kunde inte förlja med & Anna var sjuk så det blir nästa vecka i stället. Blir Hudik i morgon i stället för oss. Ska in & köpa presemt till Viggo & så till Johanna. Hoppas man hittar något som passa till en nyfödd & en 23 åring ;) Roligt iaf att kolla på bebiskläder :)

Nee, nu ska ja gå ner! Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: madde

GRATTIS :) jag hade verkligen inte en enda aning om detta haha. Kanske som du säger, att de var så pass nära mf :( men nu håller jag tummarna för dig :)

2009-08-04 @ 22:41:10
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Jag visste ju redan om att du är gravid gumman, men GRATTIS igen! :) Du ska bara veta vad glada vi är för eran skull! Vad spännande med 3d UL och att ni ska ta reda på könet!! :) Förstår om du har svårt att glädjas eftersom du redan fått ett MF, men det här ska nog gå bra. Vi håller tummar och tår för er. Ses till helgen vännen! <3 Kramisar

2009-08-05 @ 11:10:55
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: ewa

Grattis igen!:) håller tummarna att allt ska gå bra

2009-08-05 @ 21:42:03
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis!!!

Hoppas allt går bra.

2009-08-09 @ 02:44:14
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för idag gumman, måste ses snart igen!! <3 Kläderna till Viggo var ju jättefina <3 Tack snälla! Kramiisar

2009-08-09 @ 21:10:47
Postat av: Linda

GUD VAD ROLIGT :D Hoppas allt går bra :)

lägg ut en bild på bebismagen ;)

och lite bilder på dig/er!! så att man får se hur ni ser ut nu förtiden.. det var så länge sen jag såg er!

Hoppas allt e bra.

Puss

2009-08-12 @ 16:52:36
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0