Bebis?

Jag undrar om Sara fått bebisen nu? Hörde nämligen att hon åkt in igen i går kväll :) Åhh,det är så spännande varje gång någon ska ha barn tycker jag! Nu väntar jag på ett sms ;) Hoppas det går/gick bra om det nu var på G! Undra om det bllir en tös nu då? jag känner på mig att jag kommer få ett sms idag att hon har fått!! Jag vill också ha nu!! fasst idag har jag konstigtnog gruvat mig nåtgot så fruktansvärt inför förlossningen! Jag som inte har tänkt på det så jätte mkt innan eftersom jag absolut skulle smälla av då! Jag är ju så rädd för förlossningar. Idag har jag verkligen blvit påmind om hur ont det gjorde & hur allting var :( Då vill jag inte vara med längre. Tänk om karar också kunde föda barn! Då kunde man föda varsingång haha. Tror inte kara skulle palla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0