:(

Det var som jag befarade att det inte gick att ta bort födelsemärket på hälsocentralen eftersom det var för stort. Fick remiss till kirurgen i Hudik & ska ta bort det där. Dom visste inte ens om det räckte med lokalbedövning & jag vägrar att sövas speciellt nu när jag är gravid! Är inte det farligt då? Jag har alldrig blvit sövd & jag vägrar att bli det! Jag är så rädd för att bli sövd :( Då tar jag hellre bort det utan bedövning! Svårt att säga för honom om det var ett farlige l ofarlig såklart. Dom skulle skicka in det på analys efter att det är bortaget. Det var ju väldigt stort & hade växt & så var det några prickar på det som han blev lite fundersam över. Nu blir det bara att vänta på tiden på kirurgmot & sen säkert flera långa veckor på svaret om det är farlig el inte. Usha! Nu kommer jag att gå runt & tänka på om man har canser el inte ju! Jag HOPPAS VERKLINGEN INTE DET! Håll tummarna!!! Det behöver ju inte vara det men man befarar ju det värsta såklart & kanske är det bäst.

Besöket hos barnmorskan gick bra iaf. Hjärtljuden låg på 140 <3 Mitt hjärnvärde var inte bra,lika lågt som sist :( Måste bli bättre med hjärntabletterna nu! Ta flera om dagen. Efter Barnmorskebesöket käkade vi lunch på Världshuset & sen tog vi en fika på dakos. Kikade lite på stan också & köpte en till julklapp till Liam & en present till Britt som snart fyller år :) Vi blev bjudna på glögg & pepparkakor imorse på dagis :) & dom hade bakat lusebullar idag. Liam hade varit så duktig att baka sa fröken,syntes att han gjort det förut :) Mamma´s gohjärta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller tummarna att det inte är nån fara å att du inte behöver vänta så länge på svaren. Jobbigt att gå runt å va orolig. Men man kan bli sövd fast man e gravid. Jag förstår om du inte vill, jag är livrädd för att bli sövd jag oxå :( Men va sa barnmoskan om UL å så då? Fick du nån tid?

2009-12-14 @ 18:33:53
URL: http://zaralindgre.blogg.se/
Postat av: sofie

Tack Sara! Jag ska tebax åp Ul den 29 dec & se om det flyttat på sej :)

2009-12-14 @ 19:30:23
Postat av: Anonym

Dakos, är det ett nytt konditori i stan?

2009-12-14 @ 22:22:10
Postat av: sofie

Anonym: Ja,jar du alldrig varit dit? :P Nee men vad heter det då? Dakås?

2009-12-15 @ 07:58:25
Postat av: Sara

Jaha hoppas det då, el inte haha du ville väl göra kejsarsnitt nu :) Det är tur att någon lär dig att stava Sofie ;) Hahaha. Inte bara i skolan det finns lärare :)

2009-12-15 @ 12:59:28
Postat av: sofie

Sara: Ja tur det du haha.

2009-12-15 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0