Godmorgon alla

jag vaknade tidigt som vanligt med ont i huvudet & hungrig som en varg. försökte somna om men det gick inte så nu sitter jag här & har ätit 3 frallor & druckigt 2 glas juice men är fortfarande hungrig. Kallt är det här uppe med! Måste kanske sätta på elementen men det känns så önödigt då man inte är på övervåningen så mkt. Värmepumpen brukar ju värma bra hit upp men inte nu längre :( Undra om man orkar vara vaken till 12 slaget inatt? Jag som inte orkar det fasst jag sovit länge på morgonen ens haha. Ähh,vi får se om jag orkar!

Bebisen är också vaken. Den blev så vild efter vi varit på ul. Roligt eftersom den varit så lugn el jag har inte kännt av den så mkt eftersom jag hade moderkakan i framväggen så det dämpar en del rörelser men nu känner jag den väldigt väl. Roligt nu när Liam också känner sparkarna. Han tycker det är läskigt när det rör sig i min mage haha. Han är så snälll & ger bebisen sina gossedjur <3

Idag ska pappa & Liam åka lite skoter. Jag tänkte vi skulle åka & grilla korv men jag känner att jag inte kan sitta på en skoter nu. Gjorde det när jag var högravid med Liam & fy vad jobbigt det var! Så jag skippar det tror jag. Jag får vara hemma & göra iordning varm choklad tills grabbarna kommer tebax istället så :) Sen måste jag även dammsuga om jag hinner också är så skitigt på golven nu. Jaja,får se vad som hinns med!

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0