Helg <3

Idag har jag & mamma varit på stan & kikat lite. Fick en lapp på bilrutan i går då vi var på Öb att dom öppnat en ny secondhandbutik med märkes barnkläder som po.p,Timberland,laban,pippi me&i mm så måste bara dit & kika. Hittade mkt fina bebiskläder i storlek 50 men köpte inge sånt utan köpte bara till Liam. Ett par coola Blixten mc qeen jeans & en byggare bob tröjja. Vi käkade på inredningsbutiken som finns nere på Möljen också,visste inte att dom hade mat & sånt där. Det var ganska gott faktiskt jag tog köttfärssoppa & mamma tog en Gi-tallrik sen fika vi efteråt. Dom har så mkt fint & hade jag råd hade jag köpt hela butiken haha men fick nöjja mig med en doftpåse :)

Nu ikväll har vi hälsat på mormor & varit hemma & städa. Nu snart kommer Fredriks fam & hälsar på oss. I morgon blir det Julmarknad & sen lyssna på adventsånger på betania :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0