Alla <3ans dag

Hade helt glömt bort att det var det idag tills jag fick ett sms av Elin att hon tänkte på mig på allajhärtansdag :) Kul att få sånna sms & bra att någon påminde mig haha. Men bryr mig inte om den dagen änå, inget speciellt med dagen ändå! Fasst visst kan man väll hitta på något mysigt som gå ut & äta el nått men nee, inget sådant här inte. Dagen har jag & Liam spenderat hemma. Mamma,pappa & mormor var hit & fikade lite sen har jag, Liam & Alma varit ute & åkt kälke. Fredrik har varit borta heeela dagen idag. Han har åkt skoter med Viktor. Nu är han på Stormyra. Jag & Liam har kollat på film & badat, sängen snart för Liam. Han är så himmla trött. Alma är med trött. Hon har varit runt Ström idag med min mamma & pappa.

Har inte blivit att jag bloggat något förut iag, känner inte alls för att blogga vissa dagar. Men vissa dagar vill jag blogga hur mkt som helst ju :) Blir bara så.

Nu ska jag göra lite kvällsvälling till bråkstaken som står här brevi mej :) Gopojken min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0