Arg!

Fyfan vad jag blir less på att inte Fredrik kan höra av sej! Han åkte tiigt i morse för att söka det dära jobbet. Skickade sms nu på eftermiddagen & frågade vart han var & hur det gick? Inget svar. Skickade flers sms, inget svar! Fan vilken brist på respekt & fan va fegt att inte kunna vara hemma nån gång utan måste fly bara för att slippa ta disken ex. Helt sjuk! Ringde till honom nyss från mormor då kom han på en jätte bra ursäkt till varför inte han hade ringt & det var för att han inte hade pengar på telefonen. Ändå hade han varit på Stormyra en sväng & ätit, fjantigt. Nu var han hos en kompis. Sitter där & gömmer sig typ! Kunde inte ha lånat hans telefon då? Allt det dära för att slippa vara elaktigt i något. Fyfan vad omoget. Jag sa till honom att nu jävlar kommer u hem! Ofta jag skulle få åka till en kompis & vara borta en heldag. Alldrig då vore han skit sur bara för att han måsta vara hemma själv & ta hand om allting! Fyfan, jag är less nu kan jag lova. Han har blvit så jävla lat efter att han blev arbetslös, visst fine men nog fan kan man hjälpa till i hemmet & med Liam. Ja menar det är ju båda två som använder disk här inte bara jag! Å, är så arg så jag kokar snart! Jag känner att jag snart inte orkar något längre. Hinner inte med allting längre. Därför jag inte kan sova om nätterna för att jag stressar! Frågade om han kunde komma hem & göra middagen?, varför ska just jag göra det för när jag gör allting annat lix? Nee, det kunde han nog inte göra.  Så är bara att ställa sig vid spisen ändå för mig. När jag jobbar har dom ju sånn tur att dom kan åka bort att äta, slipper han ju laga nån jävla mat. Tänk om jag kunde slippa det? Nej då! Jag ska göra ALLT,ALLT,ALLT

Usha, ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till. Hade inte planerat att vara ensam med allting. Minns jag sa att jag alldrig skulle skaffa en sambo som allrig hjälpte till med något. nu har jag som många andra gått i fällan! :( Trist men sant Hur tar man sig ur den igentligen? För jag hinner inte/orkar inte göra allting själv. Är helt slut! Tur att jag har min älskade Liam iaf. Annars hade jag nog lagt mig ner & dött lr nått.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Men va? Är det sant?

Jag skulle aldrig klara av att ha en kille som inte hjälper till hemma!

Hos oss hjälps vi åt med ALLT! Nästan så att de blir så att Ante gör mest hos oss:/



Fy jag skulle bli så galen om jag var du!!

Fan ställ lite krav på han, han MÅSTE ju hjälpa till! Stackars dig!

Usch, vet inet vad jag ska säga...trodde lixom inte att vissa hade det så där lixom, att tjejen ska göra allt.

Tycker så synd om dig!

Hoppas det löser sig!

Kramar

2009-02-09 @ 17:24:15
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Ewa

Usch fy fan vad tråkigt!!!De finns inte så mycket att göra.säg som de är att han måste hjälpa till! Blir de ingen ändring så får du acceptera de eller lämna honom! hoppas han skärper sig:) kram

2009-02-09 @ 17:31:01
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hjälps inte vad jag änn säger!

2009-02-09 @ 18:37:02
Postat av: Emma

Sofie! :O Nu får du ta och säga till din älskade pojkvän på skarpen! :O Så där får han inte hålla på! Tänk om du med skulle göra likadant, hur skulle det då se ut? Jag blir bara så arg! :/ Du är ju typ ensamstående mamma. Egentligen borde du säga det till honom... Att du inte orkar mer, att det känns som ni redan bor ifrån varandra och du är ensamstående mamma... Han måste ju fatta nångång hur du har det! Tycker sås ynd om dig gumman! :(



Tur att jag och Joel samarbetar bra, Joel är så rar på det viset. Han frågar alltid om han ska hjälpa till eller så gör han det utan att fråga. Så kommer det nog med vara sen då vi har barn... Han är inte den typen som vänder ryggen till ochs kiter i att göra nåt.. Det länns så tryggt och skönt.

Vi kvinnor ska inte behöva sköta ALLT. Man är faktiskt 2 i ett förhållande/hushåll.



Kram på dig gumman!

2009-02-09 @ 19:34:35
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0