bestämt mig

Nu har jag bestämt mig ännu en gång att börja med vv. Nu jäklar ska det bara gå! Jag kan inte firtsätta så hära längre nu & äta som jag gör. Jag har gått upp till 63 kilo nu! Vägde ju 55, det var ju min dröm vikt & jag fixade det ju! Varför gå upp allt igen för? Jag mådde ju bättre när jag vägde 55 kilo. Kände mig frähare kunde ha mera kläder! Usha! Stoppar jag det inte nu kommer jag att väga 70 igen! El mera. Fan att gå ner från 81 kilo till 55 är väll duktigt? Vart är motivationen? Saknar den kan jag säga! Fattar inte hur jag klarade det? Varför går det inte nu :( Jag blir så rädd & lessen! Jag vill motionera lika bra som då & äta bättre som jag gjorde då! Funkar ju inte längre.! Nu har jag iaf bestämmt mig. Ska fan börja i morgon igen med vv fasst blir nog svårt för jag har inget hemma som är vv vänligt preis! Men jag ska göra det ändå! Ska försöka gå runt Ström dom gånger jag kan osv. Sen ska jag även träna hemma som jag gjorde förut! Såg kort från mamma & pappa hur smal jag faktiskt var i sommras fasst jag inte kännde mej så jätte smal så var jag ju det ändå! El visst fanns det mage kvar att försöka få bort men jag hade inget att klaga på ändå ju! Åhh jag mrker att jag är tjokare nu igen :( Nee nu ska jag inte fuska, jag får inte fuska! Nu är det jag som letar fram alla vv böker & ni som peppar mig! Skriv gärna att det syns att jag gått upp i vikt igen så jag får mej en spark i arselet! Vet ni vad det är som fått mig att tappa motivationen? Jo det är för att när jag gik ner i vikt & blev smal, då sa ju alla hur smal man hade blivit & man tänkte ähh då gör det inget om jag fuskar & äter onyttigt! Jo visst, nu kan jag inte sluta! Det är fortfarande folk som säger att men du behöver ju inte banta, du är ju redan smal! Ja visst, jag kanske inte är jätte tjok nu inte men jag kommer att bli det igen om jag inte skärper mig! Det handlar ju om att jag måste äta nyttigare. Nu kan jag skita i att äta mat i några dagar & äta kakor i stället, den enda jag lagar mat till är Liam. Så får det inte vara längre! Jag måste äta mat & nyttig mat inte nå jävla kakor! Jag har matproblem även om man kankse inte tror det pga att jag inte är så jätte tjok. Men hör på detta: Igår åt jag upp 6st stora dammsugare helt sjäv! & det var inte det enda jag åt kakor på det pluss godis chips & dipp, lite pizza, makor,dricka mm mm mm. Jag fattar inte hur jag kan få i mig allting! Inte undras på att jag går upp så mkt i vikt! Det är absolut inte bra för kroppen & hjärtat att äta så mkt! Nu är det skärpning! Men det är ju så svårt, det är ju hjärnan som måste läras om igen på nytt! Preisa som jag gjorde första gången jag började med vv. Jag mådde ju så bra av att äta efter den metoden! slutade jag? Jag måste sätta upp ett mål nu. 10 kilo tills sommatren! Klarar man det? Ja det måste jag väll göra va? Fasst det beror ju på hur mkt jag går ner i veka så klart men jag ska försöka! Kommer nog bli mera roligt att vara på väg ner i vikt när man köper det efterlänktade spinningkortet :) Det ska jag göra nu så fort jag får pengar! Var med mig nu & peppa mig! Snälla. Klarar inte detta själv ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var jätteduktig som gick ner så fort, efter graviditeten. Det hoppas jag med att jag kan göra, den dagen jag får barn och ska försöka gå ner igen. Du är så duktig! Snygg med! ta hand om dig.

2009-02-23 @ 20:47:42
Postat av: Malin Viklund

Det var jag som skrev :)

2009-02-23 @ 20:48:43
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0