Godmorgon.

Nu väntar jag på att få köra Liam till dagis. Han sitter & leker på golvet med sin nya ficklampa :) Kommer nog vilja ta med den till dagis idag. Min morgon började med att Bemmaningen ringde halv 7 & frågade om jag kunde komma & jobba på stört, kunde jag ju inte. Hinner inte då jag måste flytta över både bilstol & vagnen till Fredriks bil. Sen så hatar jag att stressa på morgonen. Veta att man typ börjar om 15 min & det tar 15 min att åka & jag som bara måste sminka mig! Nee, sen ville jag inte köra upp Fredrik heller så att han ska skjussa Liam, han sover ju inte så bra. Men jag sa att jag gärna jobbar kväll så vi får väll se. I morgon kväll kan jag ju inte heller jobba, ska skriva kontraktet så ju & träfa Per, bäst om jag också är med då kanske? Usha hatar att måsta tacka nej till jobb. Men det är så det är ibland ju! Oftast tackar jag ja, om det inte är tidigt på morgonen som det var i morse.

Idag blir det väll att plugga lite, sen leta medecinboken på blocket igen. Hon jag skulle köpa den av mejlade inge mera. Hittade ju en billig bok där för bara 150kr tror jag det var! Hon kanske lurade mej. En promenad ska jag också försöka hinna med. Vi måste ändå till mamma & pappa & låna deras skrivare. Fredrik ska skriva ut en massa lappar. Det är om att han kan laga bilar åt dom som har problem med sånna saker :) Hoppas många ringer! Bra att få in en massa extra pengar nu när Liam fyller år. Han fyller ju 2 år om 7dagar. Han verkar längta! Han älskar ju att öppna paket. Igår när jag ick hem mitt paket på Ellos, då skrek han som en galning av lycka & ville hjälpa mig att öppna :) Gofisen min!

Nepp, nu ska jag börja på att klä på för dagis. Tror dom ska vara ute vid otbollsplanen idag i Ström. Skulle ha nå vasalopp för barnen. Men antar att det bara är dom lite ldre barnen som ska åka skidor, Liam har ju inte några skidor & jag tror inte han skulle våga åka heller. Men han ska nog vara med & kolla antar jag & hejja på. Dricka lite blåbärsoppa :) Hoppas det inte är för kallt ute! Svårt att veta hur mkt kläder dom ebhöver för att inte frysa. Men jag har packat ner extra tröjjor. Hoppas dom får roligt iaf. Nu ska jag dra, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0