Hej.

Nu är man klar för dagen. Bemmaningen ringde & väckte mig vilket var bra annars hade jag tagit sovmorgon till kl 12. Var så skönt att få sova ut lite :) Fredrik skjussade Liam till dagis idag sen åkte han till Huddig på arbetslivsresurch. Jag måsta tacka nej till jobb ikväll. Hinner inte om jag börjar kl 12. Vet inte hur jag ska göra med Liam då om Fredrik hinner hämta honom el inte han visste själv inte hur länge det höll på så. Ne jag vill inte att Liam ska hamna i klämm! Hoppas jag får nå jobb i morgon i stället men då kan jag inte följa med på Liams läkarundersökning iof så kan ju Fredrik göra det likabra så :) Har bara 49 tim denna månad :( Har alldrig någonsin haft så lite timmar! Undra hur man klarar sig nästa månad pengar mässigt? Ska ringa & söka ett till extra jobb nu. Hoppas att jag får komma & gå intro där. Bra att få jobba på kanske 2 ställen iaf fram till sommaren. Kasst med jobb nu! Ingen är sjuk el borta verkar det som.


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & leta nummret till jobbet jag ska ringa om. Sen ska jag även leta ett nummer på ett extra jobb till Fredrik. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0